czwartek, 11 grudnia 2014

Humbuki

Taką śmieszną nazwę nadałam najnowszemu projektowi. Ustawiałam sobie do zdjęcia, podczas szybkiej sesji, te łapki 'do biegania'. I tak patrzę a tu wielorybki ^^
Miałam wydziergać najprostsze, z tego co w zapasach, no i super, że znalazłam jakiś stary, wełniany motek, bo za akryl bym się nie zabrała, oj nie. O ile pamiętam to chyba coś z Katii, ale głowy nie dam, ani nic innego, bo to było dawno i nie prawda. Ważne, że naturalne i w dobrym kolorze. 

Dla ciekawostki podam, że ten kłębek też był kiedyś rękawiczką i też 'dwupalczastą', ale na szydełku i tylko w jednym egzemplarzu- do pary nie chciało mi się robić. Odkąd zaczęłam robić na drutach, to całkowicie przestały mi się podobać ubrania i akcesoria szydełkowe, więc tamte truchełko sprułam i sobie czekało.
Szybki, bez mózgowy projekt zajął mi kilka godzinek rozłożonych na dwa dni.

projekt: Humpbacks
wzór: z głowy
włóczka: jakaś wełna/alpaka z Katii
druty: KP 4mm

Cóż jeszcze u mnie: suszy się czerwone swetrzysko. Ciekawi mnie ile mu to zajmie, bo mój beżowy Cosy Cloud bawił się tak ponad 3 dni, a to jest sporo grubsze. Chyba z 5 kg ważył jak wyciągnęłam go z kąpielowej miski. A najfajniejsze jest to, że pasuje i na mnie. Może w tej wersji brakuje mu zdecydowanie taliowania, ale i tak wygląda ślicznie. :)

Do listy życzeń doszła też kominiarka 'do biegania', bo przecież czapki szkoda, w chuście za zimno. No to co? Szybki wirtualny lot do loopa, a potem realny do Tuptupa no i mam kolejne motki.
I teraz ciągle dziergam na szaro. Najpierw Humbuki, teraz kominiarka, a czeka mnie jeszcze pozycja nr 3 z tej życzeniowej listy... która też będzie w tym samym kolorze.
Aby nie było aż tak bez kolorów, to dla siebie komplet będę robić z czerwonego... znowu.

9 komentarzy:

  1. Szarości, szarości podobno bardzo modne w tym sezonie. Kolorowo ma być czekam na więcej....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściem za modą nie podążam. :) Więc dla siebie dziergam z niemodnych kolorów.
      Będzie, będzie- może dziś zacznę?

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniałe rękawiczki - śliczny kolor.
    Właśnie wczoraj z moich drutów zeszły podobne rękawiczki :-) Ale moje robiłam w całości ryżem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dla mnie będą ze wzorkami oczywiście. :) Pewnie nie obejdzie się bez warkoczy.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Aż by się prosiło dorysować na zdjęciu małe fontanny wody wielorybom! *^o^*
    Szary neutralny, można do niego przypiąć kolorową przywieszkę. Czekam na czerwoności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet próbowałam buźki stworzyć, ale myszką to nie to samo.
      Czerwoności w trakcie schnięcia, ale jak się postarają to w weekend sesja. ^^

      Usuń
  4. Fajne rękawiczki :) Może też się kiedyś zabiorę za ogrzanie moich rąk ;) Czekam na szarości i czerwień, którą zapowiadasz :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Wszak mróz już straszy.
      Obym nie zawiodła : p

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Szary jest super :)) Uwielbiam wszystko co szare! Urocze rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń